Mina vackra målafärgade händer :3

Hejjsan.
Kom hem för typ en stund sen, men jag orkade inte blogga eller så då. Just nu så sitter jag med totalt målafärgiga händer, hade trä slöjd pch skulle måla en sak, men jaa det gick sådär^^
Och på slöjden blev det bråk mellan 2 tjejjer, och jag gillar bara ena av dom, så jag stod på hennes sida, men jag la mig inte i sådär. (vi kan kalla dom X och Z) Sen så snackade läraren med dom för att höra bådas versioner, Och Z bara ljög som fan, medans X inte ville säga så mycket. Men Z hade slagit X men ändå så säger hon till läraren att hon inte gjort nåt och att dte bara är X fel.

Aja, det där blev långt.
Jag ooch mina vackra händer. Jag fick i håret oxå, så jag måste duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0