Har lite grejjer att göra

Helluue bby's♥
Just nu så sitter jag och letar infornation till NO:n, men denna gåns så är jag hemma. Vi har ju redan slutat, men eftersom vi inte är klara, och det är redovisning imorrn så måste jag jobab med det hemma. Och sen så måste jag göra både matte (som jag skrev att mamma ska hjälpa mig med) och SO, eftersom vi fick SO läxa idag. Och så ska jag klippa mig.
Fast antagligen bar lite mer uppklippt och topparna, så det kommer nog inte synas.
Jo juste, har tagit ut Ludde lite oxå, men han ska snart ut mer.



det är kallt här inne, så jag tog på en fleece tröjja ^^

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hmm vem kan de där vara? :O Jo en snygging! <3

2011-05-02 @ 21:05:50
URL: http://typnattahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0