Vican

Jag ville bara säga en sak. Jag vet inte om hon är sur på mig eller inte, för hon har förvirrat mig lite nu men ändå. Jag skiter i om du skulle vara sur på mig eller så, för du betyder ändå. Även om vi bråkar och tjafsar ibland, så betyder du. Du är inte en av mina bästisar, men du är en av dom kompisarna som jag är med mest i skolan och så, och även ibland efter skolan.
Visst brukar du småretas på skoj och så, men jag ville bara att du skulle veta att även om vi bråkar, och jag värkar vara en världens bitch mot dig, så betyder du.



Kanske inte världens finaste bild på oss, men ändå.
Hur sur jag en värkar vara, så löser dig sig ändå till slut, det har jag märkt.

Kommentarer
Postat av: Vican

*SV till "Du har blockat mej":* Nej, ja stängde av datan

2011-03-09 @ 15:29:00
URL: http://vicantojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0