Hemma, skööönt!

Kom hem för några timmmar sen, men jag ville inte sätta på datan då, för som sagt så skulle jag kolla på Mello först. Eric vann, goodie.
Var ju inne på kawaiidesign butiken, AWESOME :D Sjukt fina kläder, svårt att bästemma mig vad jag skulle köpa, nästan omöjligt. Men det blev (inga bilder): 1 t-shirt med gullit tryck, 1 kjo,l 2 par tights 1 rosettgrej att ha i håret och 1 par vantgrejs. Asså sånna utan fingrar typ ;)
Fick 2 randiga tröjor från Stadium oxå.

Imorrn så antar jag att det blir en vara hemma och slappa dag. Egentligen så skulle det vara ganska skönt. Men om det visar sig att jag redan har lovat nån så självklart så ska jag stå för det och hålla det jag lovat då♥



Just nu.

Pööss

Kommentarer
Postat av: Vican

skulle du inte va me Nathalie?

2011-03-13 @ 08:28:25
URL: http://vicantojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0