Uppdatering trotts bloggpausen.

Heelluee.

Jag har ju typ som en bloggpaus, men jag småbloggar lite ibland (sällan). Bloggpausen slutar på måndag, eftersom jag sitter i en bil i några timmar på söndag. Snart så ska jag stänga av datan och spela lite DS, och sen så ska jag faktiskt sova.
Hotellrumet ser ut som en kaos zon, konstigt att städerskan vågar sig in.

Imorrn så fortsätter det som vanligt denna vecka, asså typ såhär:
*Vakna
*Äta frulle
*Byta om till skidkläder
*Åka skidor
*Lunch
*Mera skidor
*Bada
(imorrn, pingis)
* Softa på rummet en stund
* Äta
* Dråga flipper och lite sånt
* Tillbaks till rummet, kanske datan, DS och detdära
* Sova


Ungefär så ser min vecka ut. Fast lite anorlunde är det ibland. Igår så var vi t.ex i sundsvall och gick i klädbutiker och fikade. Jag fick en kofta och strumpor ;)
Dålig webb-bild, jag vet!

Nu så ska jag spela DS, men jag bloggar så fort jag får tid, lust och ork till det♥
Tack för att ni står ut! Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0