Sorry

Från och med nu, så kommer jag inte blogga bara för att jag ska ha läsare. Jag tänker blogga när jag, orkar och har lust. Annars så är blogg inge kul. Och jag skiter i om jag inte får några läsare, då får jag stå ut. Men nu så ska jag göra bloggandet bekvämare för mig.
Försöker övertala mamma om att vi ska åka ner till ICA och hämta ut Chinosen som kommit nu. Vi har bästellt sånna, till båda mig och Alex, fast hans är från killavdelningen, coh min är tjej för den delen ;)
Och dom är inte likadana!
Viktig grejj, hatart att få likadana saker som min brorsa, om det inte gäller TV då, för då är det ju inte så mycket utseende skillnad.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är bättre med en blogg med bra men få inlägg, än en blogg med många och skitdåliga inlägg :)

2011-03-13 @ 21:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0