Shoppat idag

Jag har värkligen inte haft någon blogglust idag. Förlåt för det. Var ju och shoppade med Vican, och sen så har jag bara grejjat hemma, rensat lite saker och sånt.

Köpte bara 2 tröjjor idag, men jag har redan fått mycket kläder ganska nyligen (kawaii, och chinos och sånt dära) så jag valde att inte ta med så mycket pengar.
Här kommer bilder på tröjjorna föressten.


<--- Min vackra foot!
Får säga att dte var svårt att hitta kläder idag, det var mycket bohemiskt- hippie, i de flesta butikerna ;)



Kommentarer
Postat av: Rosanna

Haha Natta o jag har oxå sånadär ''Funny Bunny'' tröjor, men vi har gröna! ;D <3

2011-03-21 @ 07:28:32
URL: http://meinworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0