Seriöst?-.-

Fan asså. Jag får hela jävla tiden klagomål på hur jag är och mitt utseende, att jag är konstig, för smal, att jag är irriterande, att jag jämt gör taskiga grejer, att jag klär mig fult och så?
Kul att höra :) I helvete heller!
Jag är så jävla trött på alla som klagar, fr jag inte vara jag- vem fan ska jag vara då? En kopia av nån av er eller, det är inte så JÄVLA KUL SOM NI TROR!
Hur orkar ni vara sånna jävla No-lifers, som måste säga så? Tänker inte ta åt mig, men jag vill bara säga att ni är så omogna. Skaffa ett liv, och låt mig ha mitt!

Jag tänker inte nämna några namn, tjänar inget till ändåå.

Kul. Jättekul. Wihoooo!

Jag tänker vara som jag vill i alla fall, och ni som inte tänker acceptera det, får helt enkelt inte vara med mig då.



Talk to the hand becouse i made a smiley there!

*taget från Vican♥*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0