Nu så är det min tur

Vad heter du? - Angelica
I mellan namn ? - Anna, Linnea

Vart bor du? - I Stockholm
Trivs du där? - Jaaapp

Brukar du läsa horoskop? - Ibland :3

Har du körkort? - Nejj
Äger du några converseskor? - Nejj, har haft
Favoritdjur? - Kanin, undulat, hamster (har alla sorter som husdjur)
Vad spenderar du dina pengar på? - Olika
Senaste konserten? - Venne om jag ens har vart på nån
Festar du mycket? - Njaaee
Sprit, cider, vin eller öl? - Inget
Brukar du bli för full? - Nejj?
Antal kuddar i sängen? - 2
Kan du baka bullar? - Japp, så duktig jag är!

Har du varit med i scouterna? - Nejj
Bläck eller blyerts? - Blyerts?
Mc donalds & eller burger king? - Donken
Är du allergisk mot något? - Parfymer och starka dofgrejjer :S
Äger du ett busskort? - Japp :)
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Blå ;)
Vad åt du till frukost? - Rostat bröd typ
Hur ser du ut idag? - Rufsigt hår, inge smink, pyjamas- troll asså!
Nästa mål i ditt liv? - Få VG i NO för första gången
Vad såg du senast på tv? - Ett inspelat avsnitt av Top model
Hur svarar du i mobilen? - "hallå" eller "hej det är Angelica" tyep
Vem ringde du senast? - Palomiihhz♥
Antal timmar sömn inatt? - Vettefaan
Sov du ensam? - Kuuddar och täcket gör mig sällskap!
Brukar du snusa? - Nejj?
Vad innehåller din favoritnattmacka? - Äter inte nattmackor

SENASTE PERSON SOM...
Såg dig gråta; Mamma typ
Du delade en drink med; ?
Du sov över hos; Kommer inte ihåg :S
Du gick på bio med; Typ familjen
Du gick på stan med; Familjen
Skällde på dig; Mammaa
Du pussade; Sötis (undulat)
Skickade ett e-mail till dig; Vet inte


HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja
Bråkat med ditt husdjur? - Jaa x)
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Venne


EXTRA STUFF...
Tar du droger? Nej
Dricker du? Nejj

Vem är din bästa vän? Har många, Paloma, mihriban, Carina, Alva,och typ Anna
Vad är du mest rädd för? Insekter
Vilka kläder sover du i? Tröja
Vart vill du gifta dig? Venne
Vem hatar du verkligen? Hatar är ett starkt ord, men jag ogillar några

Har du varit kär? Såklart
Kör du bil? Nejj
Har du ett jobb? Nej, går i skolan

Gillar du att ha folk omkring dig? Beror på

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? Ja
Är du ensam nu? Nej, mamma och alex är i samma rum och pappa + alla djuren är ju hemma ;)
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? Tjatiga låtar
Vill du gifta dig? Typ, när jag blir stor
Vill du ha barn? Antagligen


FAVORIT...
Rum i huset? Mitt och i vardagsrummet
Typ av musik? Mest rock, men olika
Månad? Juni och December


DE SENASTE VECKAN, HAR DU...
Gråtit? Ja
Köpt någonting? Nej
Varit sjuk? Ja
Sjungit? Nej
Sagt "jag älskar dig"? Nej
Velat säga till några att du älskar dem? Ja

Träffat nån ny person? Nej
Saknat någon? Venne

Kramat någon? Ja


SENASTE...
Låt du hörde: Oh my god!
Film du såg: Mean girls

Dryck du köpte: Cola
Sak du stal: Är ingen tjuv
Mat du åt: Fisksoppa
Gången du åt en 7-Eleven korv: Venne om jag ens har gjort det
Människa du slog: Venne
Stora bussresesan: Åker inte så långt, men till skolan var senaste gången
Långa telefonsamtal: Idag, med Paloma
Dusch: Nån dag sen
Irritation: Idag


FÖRSTA....
Bästa kompis: Linda och en tjej som heter Sara
Jobb: Inte haft nåt
Inhandlade skiva: En KISS skiva
Begravning: Mormors

Piercing/tatuering: 2:an
Fiende: Ingen

Nu så har även jag gjort listan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0