Inte den bästa morgonen, men men men..<3

Inte världens bästa morgon om jag får säga det själv. När jag vaknade så var det skitkallt, för en propp hade gått, så värmepannan hade slutat fungera. Asså fungerade inge element heller för den delen. Så svinkallt blev det.
Vet inte vilken buss jag ska ta, funderar på det.
Jag har fått nåt allergi skit eller så, fast det vet man inte, men det kan vara det. För dte kliar i ögonen och näsan, och så nyser mer än vad jag brukar göra.
Sitter och tittar på TV och funderar på vad jag ska äta till frukost. Är ganska petig av mig, och så har jag tröttnat på rostade mackor, i alla fall till frukost. Mihihi, ska nog äta lite safari yoghurtar, dom är små och bra. Jag brukar inte vara så hungrig på morgonen, så då passar dom mig bra! :)

Hörde att det inte blev någon simning idag, för gympaläraren är sjuk, igen. Hon var sjuk i typ 3 veckor förut, och
då fick vi jobba med häften och så, fast sen så fick vi ha vanlig gympa, fast med vikarie. Undrar hur det blir idag.
*arkivbild*
Nej nu så överskirder jag läsaorken, så nu måste jag sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0