I whip my hair.. nananna

Shiit. Klockan är redan 7! :O Trodde den typ bara var 5 eller så. Sitter i vardagsrummet och chattar och lite sånt, och pappa sitter och tittar på fotboll på TV. Sverige - Moldavien. Han är avundsjuk på min brorsa, för han är på ett födelsedags kalas just nu. Och det är inte riktigt vilket som hellst. Just nu så befinner dom sig på råsunda och tittar på Sverige - Moldavien live. Själv så gillar jag inte att titta på fotboll, men min brorsa älskar sporten, så jag är ju gld för hans skull :)
Ska fråga honom hur det var sen när han kommit hem.

Ska nog baka nåt efter maten, men eftersom mamma är i köket och lagar maten, så får jag vänta tills efter.
Tröött är jag oxå, höörs, pöös!

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

Mohahiihii, det var en peruk :P ♥

2011-03-31 @ 16:14:17
URL: http://johannabloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0