Hej

Heelluuee.
Jag var ju inte i skolan idag, men det var för att jag var på sjukhuset och röntgade, och vi var inte klara med allt där (asså det var ju inte bara ränögen utan väntan och snacka med doktor och så)förens halv 2, och då var det lite onödigt att åka till skolan, för det tog typ en halv timme att åka hem. Men jag kommer till sklan imorrn.

I alla fall så var det ingen spricka, utan typ en sträckning och stukning. Och sen så när jag inte gick eller nåt på den foten, så blev den stel, vilket gjorde att det inte blev bättre. Så nu så måste jag gå på foten, hur ont det än gör, så att den typ mjukar upp den. Den känns redan lite bättre, så det är ju bra :)


Ska spela icy tower, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0