Hej, detta är ett inlägg :)

Gomorgon alla mina fina läsare!♥
Har precis fixat mig klart, nu står bara tandborstning kvar på listan. Ganska skönt, har faktiskt haft en lugn och icke-stressig morgon. Underbart!

Idag kommer Carina-den-fina vara hemma från Chile, har saknat henne♥

Såg på Victorias blogg att Malin är sjuuk, hon är ju min mattepartner nu för tiden. Det blir att jobba själv idag :(

Usch, dåligt väder. Asså för mig är det s¨att mitt humör följer vädret lite. Asså om det är fint väder är jag gladare och piggare, men om det är dåligt väder så blir jag tröttare och så. Fast inte så jättegnällig i alla fall ;)




Happy little girl! :)

Måste gå för jag bloggar på pappas data, och nu ska han sticka till jobbet med den, seeyaa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0