Heelluue

Godmorgon läsare.
Nu så är jag hemma i Stockholm igen. Eller vi kom hem igår, men jag orkade inte sätta på datan, jag hade annat att göra- som typ FRIDA och Solsidan :)
Idag så är det ju skola. Inte så kul, lovet gick för fort, man han lixom inte slappna av. Eller i alla fall inte jag.
Men det blir ingen skoldag för mig på Fredag. Jag ska på begravning i Göteborg. Så min familj åker till Göteborg på Torsdag eftermiddag, (jag kommer till skolan) eftersom det är där begravningen hålls.



Me right now.

Nej nu så måste jag göra mig klar, och sen så ska jag tagga till bussen.
C'ya bloggreaders♥

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

Vi har studiedag idag, och på torsdag också! :D <3

2011-03-07 @ 11:11:00
URL: http://lovenlose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0