Fryserr!

Godmorgon swetheart's♥
Inlägget med shoppingen kom upp tillslut, så jag slipper göra ett nytt. Ska om en liten stund ge Felix mat och vatten, och sen så ska jag försöka ta upp honom och gosa.
Mitt rum ser numera ut som ett kaos. När mamma har kommit hem så ska vi rensa ut mer grejjer, så att kasoet försvinner. Vackert det ser ut. 1 vägg som inte har tapet och målafärg (det var en tapet innan, och sen när vi flyttade in så målade vi över det med rosa färg) och restan av väggarna är rosa. Och så ligger det saker över hela rummet oxå. Men alla grejjer kommer inte att tas bort idag, utan det är bara en del.
Nej nu så måste jag sluta skriva, innan jag fortsätter babbla på om massa onödiga saker.
Bloggar mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0