Dag 6- din dag

Ja, dagen började med att jag vaknade. Sen så åt jag frukost med resten av familjen+ moster, hennes kille och en kusse( den andra hade åkt hem till dubai då). Sen så packade vi ihop, och så åkte jag, min familj och mostern iväg till stan. Där vi gick in på kawaiidesign, och några andra butiker ,och så fikade vi på ett café. Sen så skulle mostern ta spårvagn hem, men jag och min familj åkte då vidare, till stadium. Sen så bar det hem till Stockholm. Men vvi stoppade på vägen och åt middag. Sen så kom jag hem, kollade på Melodifestivalen och nu så sitter jag ju här vid datan. Fortfarande väldigt skönt att vara hemma, men jag saknar släkten i Göteborg redan.


Har tagit lite bilder (med mamsens kamera) men inte från begravningen. Men dom skulle ni ändå inte fått se, det har faktiskt ni med att göra♥
Men lite på min fiina matkonst. Mihihihi, jag är en sån person, så när jag har ätit klart, och väntar på att dom andra ska bli klara (om vi typ ska göra nåt efter maten, eller om det kommer efterrätt så man måste sitta kvar) så leker jag med maten som är över på tallriken, och gör lixom lite "konst" av det. Jag gjorde t.ex en fin liten ö, men den är det inget foto på :(
Nej nu så jag stänga av datan, och sätta på DS:et. Sees!

Kommentarer
Postat av: Vican

Haha, de blir aldrig nåt över på min tallrik xD

Eller.. bara om ja inte gillade maten :S

2011-03-13 @ 08:26:07
URL: http://vicantojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0