Blandade kännslor idag

Sitter egentligen och läser JULIA men jag kännde att jag var tvungen att sno pappas data och logga lite ;) Jag var ju på begravning idag, guud så sorgligt, jag grät- och det var jag inte ensam om att göra. Men sen så var dte minnesstund på Skandic hotell, och då var det roligare :) För då var alla mycket gladare och snackade och så. Och jag sprang runt och lekte med 3-åriga gullungen Siri.

När vi skulle sätta oss vid bord och äta, så satte jag mig med mamma pappa och Alex och några andra vid ett bord. Men Siri och hennes familj fick inte plats där (asså det var 3 olika bord) så hon började gråta för att hon inte fick sitta med mig. Men då bytte jag plats och borde med en annan så att jag satt med henne istället, snäll jag är vaa?(A)



Det får bli en arkivbild, eftersom jag inte har några bilder på pappas data.

Om en liten stund så ska vi äta middag- och efter det så ska vi spela TP, jag min familj, min moster, hennes kille och 2 av mina kusiner (mosterns barn). Det blir familje fajt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0