Grym dag!

Rubriken lyder!

Först så vaknade jag och fick mina paket, sen så var det frukost och så stack vi till Liseberg. VAnn en grejj från klomaskin, och min brorsa vann en chipspåse, och ett stort gosedjur som är ett Sverigehjärta med ben och armar, och ansikte.
När vi kom hem så var det släktfika, med tårta- choklad och en med hallon och passionsfrukt :) Sen när dom andra hade dragit så drog jag, pappa, min brorsa och min mosters kille ut med mosterns killes båt på en tur, asmysigt!

Men en av dom bästa sakerna med dagen är.......



JAG FICK EN SYSTEMKAMERA!!!! Skitglad, och den är asbra :) TACK SÅ JÄTTEMYCKET MAMMA OCH PAPPA :D Och min brorsa gav mig ett objektiv, så att det kan bli ännu bättre bilder :)

Jag lovar att ladda upp bilderna jag tagit sen när jag kommit hem, jag åker ju imorrn.



Kommentarer
Postat av: Tove

Vad för systemis? :D

2011-06-13 @ 10:29:52
URL: http://sssoulmates.blogg.se/
Postat av: Rosanna

Lycko diiiiig! :D <3

2011-06-13 @ 13:06:22
URL: http://helluworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0