Sweet dreams or an beautiful nightmare

Godnatt, nu ska lilla göllegrisen sova!
Börjar inte så jätte tidigt, men jag måste ändå vara utsövd;) Jag har ganska svårt att komma upp på morgonen, så det kan vara bra att gå och lägga sig i tid för mig.
Och jag har musik för första gången i källtorp:)

Hoppas att det är roligare än bild, det är inte så kul!
Jag drömmer alltid så där konstigt, och oftast så kommer jag ihåg vad jag drömmer i alla fall ett tag. Ska nog kanske läsa lite först, så att jag somnar sådär konstigt i sängen med boken över huvudet.
Från semestern i somras:P
Goodnight, hörs imorrn!♥

Kommentarer
Postat av: Julia

SV: Jag fick den av mormor i julklapp.. hehe :) Men hon beställde från: onepiece.se . Men det finns en butik i stan där de säljer såna :D <3

2011-01-12 @ 22:04:14
URL: http://meejulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0