Skolan har börjat igen

Idag så började ju skolan, inte så hemskt faktiskt. :)
Fast jag strulade till det lite, men jag orkar inte förklara hur, så jag säger bara att det gick ut över Anna, för att några andra hade sagt en sak som jag trodde stämde, och vi fick vara med dom i eftermiddagsgruppen istället, för den som vi egentligen skulle vara i. Fast från och med nästa vecka så kommer vi att vara eftermiddagsgruppen, fast med rätt grupp ;)
Nej nu så förklarade jag i alla fall, dumma lilla Angelica! :P

Idag så har jag i alla fall vart med Vican, och det ända vi gjorde var att titta på film, lite tråkiga kanske vi är ;)
Imorrn så är det ju Español, spanska för er som inte vet vad det betyder. Och det är ju kul, fast jag längtar inte.



Jag måste värkligen börja ta nya bilder!

Ska nog sy lite, har faktiskt börja tycka att det är kul :) Blev ju klar med min kudde igår, så nu ska jag börja med en kjol, eftersom mamma säger att det är enklast, och jag är ju lite av en nybörjare ;)
Men jag slänger in lite inlägg sen, pööössss

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Hej, du, vem var det som fixade smileyisarna till dig? :) Om det var du, kan du fixa till mig då? :D <3

2011-01-12 @ 09:40:58
URL: http://meinworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0