Onödigt o.O

Jo juste, vi köpte inget badmintomracket, för pappa tyckte att det var onödigt  (för hon tror att jag kommer att sluta ganska snabbt, som jag gjorde med friidrotten och fotbollen.
Men jag slutade på fotboll för att det var tråkigt och jag var dålig, och jag slutade på friidrotten bara för att ena träningen som var i kallhälls sporthall var samtidigt som min streetdance, och den andra var i solnahallen, och det var lite långt att åka dit, och jag kunde inte få skjuts så ofta.

Men jag kommer typ få ett om jag har bestämt mig för att jag vill gå där. Och inte slutar på ett tag. Vem vet, det kanske inte är lika kul som det värkar att spela i en klubb. Jag gillar ju själva sporten ;)
Tråkigt och onödigt inlägg, behövde bara få skriva av mig lite.

bloggar nog mera sen.

Kommentarer
Postat av: Vican

SV: Okej :)

2011-01-29 @ 18:28:11
URL: http://vicantojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0