Nu så har man kommit hem!

Ja, det har ju inte vart världens bästa uppdatering, men jag har ju ett liv oxå;)
Idag så är det äntligen dags för streetdancen att börja igen! ÄNTLIGEN!!
Men i alla fall, idag så har jga ju vart  skolan som vanligt, och det har vart en helt okej, snarare bra dag. Fast lite tråkigt att vi hade vikare på SO:n  eftersom det är en grej som jag och några till (vi har ett grupparbete) inte hunnit klart med, så vi har inte kunnat jobba med den.
Och så har dom bytt plats på slöjden och svenskan, så att nu är sista lektionen slöjd istället. Och så har vi ju svenskan i ett annat klassrum, eftersom C: klassen har svenska i klassrummet där vi brukar vara.

Jag ska sy lite nu, och sen börja jobba med NO:n och lite i matteboken.
Nån har tagit bild när jag sover, undra vem? :O

Update: det blir inte ett gosedjur utan en kjol som jag ska sy.

Bloggar nog mer efter streetdancen. Jag lovar att uppdateringen ska bli bättre dom andra dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0