Nu är jag tillbaka- Igen!

Jag vet att jag inte har bloggat idag, men det är för att jag har vart inne i stan och sett på musikal och så, om jag inte redan har sagt det.
Carina och jag ska ta bort våran blogg, så då kommer jag att lägga ner mer tid och energi på denna.
Det betyder att det blir mer uppdatering asså♥
Måste värkligen skaffa smileys till bloggen!
Musikalen var ju bra och så, aa.
Kanske ska på en husdjurmässa imorrn, vi får se.
Om jag inte ska det ( och om jag ska det så beror det på när jag kommer hem) så är jag med Anna :D♥
Och på söndag så blir det bella ådelid :)

Ska nog ta och borsta tänderna och så, och lägga mig i sängen med en bok.
PS. Blogg.se är bättre än devote!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0