hihihihi

Idag så har jag äntligen vart med söta lilla Palomiii:)
Gud det var längesen, har saknat henne♥
Men bara för att det är så halt ute så blev det skit med bussarna, och 1 buss fastnade, och kom inte loss, och sen så fastnade en annan buss i bussen för att det blev för trång typ. Så det slutade med att jag och Paloma fick gå hem.
Bara så att ni vet så kan det hända att jag inte uppdaterar förens på kvällen (som idag) och det är bara för att jag har ett liv, och är hos en kompis som det inte går att blogga från. Men jag försöker så gott det bara går.

Är avundsjuk på lilla rumpnissen Nathalie, som ska vara statist i en telia reklam, lyllo:)



Lilla göllegrisen:)

Pöss på römpan, bloggar, om en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0