Har jobbat Matte

Idag så var jag ju inte i skolan, men det var för att jag är magsjuk. Fast det är lite bättre nu, så jag kommer antagligen imorrn.
Men anledningen till att jag inte har bloggat är att jag har jobbat med Matte och NO ända tills nu.
Så att jag inte är lika mycket efter, även fast jag redan är lite efter.
På onsdags så ska jag kanske vara med Alva:)♥
Och i helgen typ Carina.
Men snart så ska jag rensa ut lite saker ur mitt rum, för ikväll ska sekretären bort, och då kan man äntligen blrja spacka :)
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Fotboll :) Me ntränar oxå dans :D (med Malin och Vican) <3

2011-01-24 @ 15:59:40
URL: http://meejulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0