Funderar..

Det blir antagligen en plugg kväll, vi får se om jag går in på datan sen. Jag vet inte omjag orkar/hinner , men det beror helt på.
Jag funderar faktiskt på att ta bort min blogg, för jag känner mig lite pressad.
Om jag har dålig uppdatering nån dag så förlorar man alla sina läsare, så då måste jag ju uppdatera om jag vill ha läsare, och det är ju inte kul att blogga om man inte har nån som läser det?

Men nu så har jag faktiskt en anledning att inte blogga mer, för skolan går faktiskt före bloggen. Och även om jag hade fått pengar för det som kissie, så går skolan fortfarande före.
Lovar inte mer uppdatering, men i alla fall så hörs vi imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0