Denna rubriken är bara bäst!

Haha, tur att jag knappt han börja med att riva nåt på mina tapeter, bara en fjuttig liten minifläck. För jag behöver inte riva dom, pappa sa at man kan spackla rakt över, eftersom det är målat över tapeterna, så det är svårt att ta bort.
klockan 20:00 så börjar Top Model 15, som jag ska titta på, tillsammans med en godispåse och lite chokladpuddig.
Tillslut så blir jag nog en liten tjockis, måste verkligen börja på badminton snart. Fast jag kan knappast säga att jag är tjock, för det är jag inte!
Men jag gillar att spela badminton, så jag vill börja snart.
Och jag skulle ju kanske ha börjat rida, på samma ställe som Tove gör, men det gå rinte för mamma tycker att det blev för dyrt med allt :(


Jag ska försöka slänga in ett inlägg på morgonen imorrn, med tanke på att jag börjar 09:55 :)

Puss på rumpan!♥

Update: Vampire sucks och mean girls äger!

Kommentarer
Postat av: Julia

SV: Jaa! De är verkligen jättesköna tkr jag ;) När jag väl hade fått på mig den ville jag ha på mig den varje dag hela tiden!! Hehe .. (: <3

2011-01-10 @ 21:41:56
URL: http://meejulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0