Bildfritt inlägg, läs om du orkar ^^

Nu så var man hemma från ikea, idag igen. Skulle typ vara med Anna, men jag får inte det för mamma, för jag måste hjälpa till med saker i mitt rum. Rensa grejer och så.
Men jag ska vara med henne någon annan dag, läängtar♥

Sjukt taggad inför solsidan ikväll, ska bli skönt att äntligen få dampa på hur jobbig ove är.

Men innan jag stänger ner datan så ska jag nog kolla lite bloggar, och kanske slänga in ett inlägg till. Men jag tänker i alla fall inte logga in på msn nu, det orkar jag inte med.

* Íf i could write you a song and make you fall in loove..* Sitter och småsjunger lite för mig själv, och brorsan speloar COD.

Sitter vi brorsans data, så det blir ingen bild nu heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0