Info- Test

1. Vilken ögonfärg har du?: Blåå..tror jag
2. Hur lång är du?: 1.55
3. Vilken hårfärg har du?: Tonat brunt, men egentligen ljusbrun/mörkblond
4. Långt eller kort hår?: Kort
5. Piercingar?: 2 stycken i öronen
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: Brun kanske?
7. Hur lång skulle du vilja vara?: Jag gillar min längd;)
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: Brunrött
9. Vill du ha kort eller långt hår?: Koort^^ (fast inte överdrivet)
10. Skulle du vilja ha piercing?: Aa, i näsan (fast typ när jag blir äldre)
11. Har du lätt för att bli brun?: Nope
Senaste du
11. Åt?:Frulle
12. Drack?: Vatten
13. Fick sms av?: Venne har tappat bort mobilen :(
14. Du kysste?: Venne..?
15. Senast sa du?: Den ligger säkert vid streetdancen..
16. Kramade?: Mamma
19. Du spydde?: Venne?
20. Du skrattade riktigt mycket?: I fredags :)
Kärlek
21. Är du singell?: Ofc
22. Förhållande med? Ingen
23. Ditt längsta förhållande?: -----
24. Med vem då?: en kille
25. När någon säger din första kärlek? Va?
26. Har du varit/är riktigt kär?: Aa, nån gång i think
!27. Gillar du någon just nu? Inte kärlek och så, bara vänner och familj och de
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft?: ½
29. Vill du vara singel?:  Sålänge jag inte är kär så..aa
30. Vill du gifta dig?: Kanske sen
31. Vill du ha barn? När jag är vuxen typ
32. Vad heter din nuvarande Flick/pojkvän?: Har ingen

Vänskap
32. Den som vet mest om dig? Jag!
33. Den vän som du har känt längst? Linda, tror jag
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän? Fler bra vänner:)
35. Någon du saknar att umgås med? Ja
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: Ja
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig?: Ja
38. Den du har mest minnen med? Venne riktigt, Carina kanske..?
40. Har du någon gång varit vän med någon du tycker om?: Vaa?
Övrigt
42. Sport?: Nej, bara dans
43. Galen eller lugn?: Galen med vänner, och lugn med dom som jag inte känner så bra
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra?: Ja
46. Har du hört att du borde bli modell?: Inte vad jag vet..
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: Kläder?
50. Vad tänker du på just nu?: Min stackars mobil som jag har tappat :(

Snodde den av Rosanna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0