Ska fixa mig nu

Har precis ätit frukost, men jag tänkte slänga in ett litet inlägg. Idag så börjar jag 10, och slutar vid 1. Jag vill sluta tidigare, för Linda gör ju det, men jag får stå ut och komma till henne efter skolan jue;)
Men jag hoppas bara att Zahra har fått fel information så vi slutar vid 12, och inte 1.

Fast jag har inge NO, för jag har det på eftermiddagen, asså eftermiddagsgruppen, så det blir ingen NO för mig (eller dom andra i min grupp). Men dom som har NO på mrogonen var tvungna att ha det.
Men nu så ska jag fixa mig, bortsa håret, byta om och allt det där.

Jag kan inte lova bra uppdatering, men jag bloggar när jag kommer hem då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0