Omg, är hon med där igen?

Detta blir sista inlägget för idag, för jag hinner inte blogga mer. Jag slänger typ in ett inlägg imorrn på morgonen, men sen så blir det ju bilresa i flera timmar.
*Arkivbild*

Man måste köpa internet där (asså en kod så man kan komma åt nåt nätvärk), vilket jag inte vet om vi gör imorrn, utan typ i övermorrn. Jag kommer att försöka uppdatera så fort jag har tid till det. Tyvärr så bli inte dte så ofta, men jag lovar att på måndag nästa vecka kommer all uppdatering att vara som vanligt igen.
Men vi hörs imorrn, typ på morgonen♥

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Gokväll sötnos, hoppas du har en toppen Lördag?



Det är så att nu är Tävlingen av Pilgrims Örhängena avslutad och vinnaren är korad, blev det du?

Sen missa inte den Underbara tävlingen som är igång där Du har chansen att vinna en Triwa märkesklocka av ett värde på 995:-. Kika in!

Bamse KRAMAR

2011-02-26 @ 21:04:18
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0