Okej då

Jag måste vara lite snäll mot er, så det blir ett inlägg till ändå. Asså detta. Just nu så mår jag PISS (asså förkyld, väääldigt, förkyyld) men jag kommer till skolan imorrn ändå. Jag missar annars lite väl mycket, så jag måste stå ut!
Jag hoppas att det blir bättre/går över i helgen, inge kul att vara sjuk på skidresa (för mamma säger att vi åker ändå), och inte kul för Anna heller, om jag får feber och måste stanna inne asså.
Men om det blir mycket feber, (mellan 39,5-40c,) så stannar vi hemma har hon sagt.
Me right now, jag fryser som en pingvin! (inte för att dom fryser, men ändå)

Men jag bloggar imorrn som sagt, måste ta det lite blogglungt resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: kristin

okej, va roligt!! skidor e ju såååå najjs! för min del blir deet göteborgs horse show, fest och plugg i helgen!!:)

2011-02-24 @ 20:42:57
URL: http://kaxen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0