Föörlååt!

Okej, det blev ingen bra uppdatering som jag sa, men jag hade ett liv igen. Jag sov! Vart så himla trött idag, så jag sov några timmar^^
Sen så var jag på dansen, och nu så tittar jag på Let´s dance:D
Men i skolan var dte kontsigt, det var fett få som var där idag, så t.ex på spanskan så vr det bara jag david kim och elias. Och vi var typ bara 12 idag, totalt i min klass. Men efter spanskan så skulle jag ha SO, men Max är magsjuk så det blev ingen SO, så då gick jag till dekoren. Och sen så åt jag lunch, och efter det så var det svenska/lästimme. Och sen så var det syslöjd och sen så slutade jag. OCh då hade det blivigt bra väder och bussarna börjat gå igen:)


Är det som gäller just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0