fan!

Jag skulle ju vara med Anna idag, men jag vet inte om det går. För just nu så springe rjag runt och letar efter min mobil, utifall den skulle vara hemma. Men det tror jag inte. Men jag letar ändå.

Fan vad jobbigt, om den inte är kvar på kulturskolan (ska be pappa åka dit och kolla imorrn, och om han inte vill göra det, så får jag väll ta bussen dit imorrn, själv efter skolan) så måste jag köpa en ny för flera tusen för egna pengar, och fråga alla om nummer igen :(

Jag har fortfarande inte hittat den. Skitjobbit, ni tycker väll antagligen att det är bara 1 mobil, och det går ju att köpa ny, men det fanns viktiga saker i den, och dessutom så är jag redan skyldig mina föreldrar pengar, så det är inte så kul att betala flera tusen till för en ny.

Jag har inte ens hunnit städa Felix bur än, p.g.a allt letande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0