;)

Jag kom hem från den där festen för typ en halvtimme sen. Men jag passade på att ta bort mascaran och så nu, så att jag ska slippa göra det sen när jag blir riktigt trött och ska sova.
Guud, känner mig proppmätt, lite osm en förstoppad korv typ. Åt lite vääl myckett årta, chokladbollar och annat grejs^^
Kollade inte på Mellodifestivalen, men såg på Tove & Alicia's blogg att Eric Saade hade gått vidare.
Ganska tråkigt med mello egentligen, inga bra bidrag alls.
Ska spela lite DS(drog) innan jag faktiskt hoppar i säng.
Hörs imorrn, bby's♥

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

Tanx <33 Men vi kom 5:a, så vi kommer inte till final i skåne ;(

2011-02-20 @ 09:11:58
URL: http://lovenlose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0