:@

Just nu så är jag på piss-humör, och har j-vligt ont i foten. Har ju dans idag också, men jag har inte lust att gå egentligen. Fast jag "måste". Har redan snackat med Alva och det, och dom ska skjutsa, och t**** skulle nog inte vilja åka själv med henne, så jag måste.
Men jag ska testa på Malins dans nästa termin, samtidigt som jag går på denna. Fast Malin går oxå på streetdance, men vi gör ju lite olika. Och om den dansen är roligare och bättre streetdance, så slutar jag på den som jag går på nu, och börjar på den som hon går på istället.
Finns en viss anledning till att jag faktiskt funderar på att sluta på min streetdance redan nu, men jag tänker hålla det privat, utanför bloggen.

Fast det är inte den anledningen som gör att jag är sur.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0