Det blev ett inlägg till :)

Jag vet att jag bloggar sent, men jag har inte orkat göra det förens nu. Vi har fixat internet så det finns i alla fall :) Imorrn så är det dags att åka skidor, och så ska vi bada här på hotellet, eftersom det finns ett bad här. Måste tyvärr gå upp ganska tidigt, eftersom hotellfrukosten börjar 8 och slutar 10. Men jag kan stå ut ;)



Nu så ska jag borsta tänderna, stänga av datan och lägga mig i sängen med mitt DS, men vi hörs imorrn, för jag bloggar antagligen då :)♥

Kommentarer
Postat av: Vican

Börjar inte frukosten 6? Jag tror iaf de.. asså ja åt nån dag innan 8 när ja va på de hotellet ; )

Synd att poolen inteär så djup : /

2011-02-28 @ 08:38:19
URL: http://vicantojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0