Vart hos doktorn efter skooulan

Japp, idag så var jag i skooulan. Det var väll okej+ att vi slapp livskunskapen, niice :)
Efter skolan så åkte jag till doktorn för att kolla ryggen, och jag fick röntga och så. Den är bara sne, men jag har inte skolios ( men får ha någon korsett grejj då). Men jag måste gå hos en sjukgymnast.
Har även tagit ut Ludde lite, asså inte ut som ute i trädgården, men ut från sin bur.

Just nu så gör jag inte så mycket annat än att kolla lite på fb, och kolla bloggar.


Najj, kommer inte på så mycket annat att skriva just nu, så jag bloggar mer när jag kommit på något/ har något att blogga om ;)

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Jag har också sne rygg, jag har legat på sjukhus p.g.a den, har gjort en massa röntgen, men än sålänge har jag inte behövt ha korsett.

Går också hos sjukgymnast, fast det är inte så kul när man får egna övningar :(

<3

2011-04-28 @ 15:57:52
URL: http://helluworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0