Glad påsk

Just nu så är Nyan Cat min bästa vän. Jag har drogat den sen jag satte på datan.
Nyan Nyan Nyan^^
Just nu är det lite konstigt. Vissa tror ju att jag har något emot att Alicia och Vican. Men det har jag inte!♥ Och Vican och Alicia, om ni skulle tro att jag har det så nej. Jag förstår inte varför man skulle bli sur om några kompisra är med varandra?  Men nog om det, men jag hoppas att alla som trott att jag har det har fattat att så är inte fallet.

Jag har fortfarande ont i tummen efter att jag råkade klämma den i en dörr igår :( Dålig jag är! Den är lite röd, och det gör ont att skriva med tangentbordet.
När jag vaknade så såg jag ett påskägg :D Det var mitt :D
Asså det där på bilden är inte mitt, tog det från google men aa^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0