Trööööttt

Jagf vet att jag typ inte bloggat, men jag har vart vääldigt upptagen. Jo som dom flesta vet nu, så ska Felix ges bort till en bondgård för hans egna bästa, kommer att sakna den lilla gullisen!♥
Joo, idga ås har jga vart i jakan, köpt en kaninbur och en grejj till. Skaffat en kanin. Ska ju ha en yngre (Felix var ju 8 månader när hans köptes så då var dte lite jobbigare att tämja oxå) och denna är några veckor. En liten vit, hermelin löwen blev det. Men dom som jag köpte den av visste inte vilket kön det var (?), så därför har den inget namn än. Men den är nästan helt tam, jag satt i soffan med den i knääet och gosade samtidigt som jag tittade på tv. Och den blev nästan lite sur jag satte in den i buren. den är nu nio veckor gammal.

Har inge bider på den än.
Men nu så ska jag faktiskt gå och lägga mig, är lite trött och så har jag ju skola imorrn oxå. Dessutom så ska jag gosa med den lilla pluttisen.
Puss, bloggar imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0