Slappis för tillfället.

Heelluuee.
Idag så har jag fixat lite grejjer, skulle ha vart med Vican, men jag han inte, så det blir imorrn om hennes polskalärare fortfarande är sjuk.
I alla fall så fick jag ett par mjukis när vi var icäg (måste ha det tills påå fredag, dom tillhör scenklädsen till uppvisningen) och så aa. Sen när vi kom hem så har jag bästellt hem lite kläder via internet, :)
Resten av idag blir en slappa och städa dag, ska läsa lite FRIDA snart. Sen ikväll så är det någon grejj, typ Stockholm- båstad på Tv som ja kanske ska kolla på. Annars så sätter jag på en film och poppar lite popcorn.
Guud vad mysigt, har mitt duntäcke i soffan :)

Puss, bloggar senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0