Sjuukt tröött

Hade en mardröm inatt, och det gjorde så att jag i frömmen, tvingade mitt värkliga jag att vakna. Och det lyckades jag med. J*vla jag! Kunde inte dröm jag ha väntat med att väcka mig tills klockan åtminstone var 9, inte halv 6?

Som sagt, idag ska det bara fixas med rummen, tråka och åka och hyra skräckfilm. Men jag ska inte titta på dom förens ikväll, då det blivit lite mörkt. Desto mörkare det är, desto läskigare! :)
Just nu så tittar jag på TV. Det är bara 1 person inne på MSN för mig, men inte så många personer är morgon pigga, egentigen inte jag heller, men ni vet ju varför jag är vaken, skrev ju det nyss ;)
Vet att det är fel kön, men det vard en ända jag hittade förutom ett gammalt par så aa, ni fattar nog?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0