Schooooooolss (not) out for summer, lalalalala!

Nu så snabb skriver jag detta inlägg från pappas data. Snart så ska jag åka till skolan, och aa, och där så är det ju spanska, SO och dom där lektionerna som jag alltid har på fredagar.

Det kommer definitivt bli en skit dålig uppdatering idag, eftersom jag ska vara på dans grejjen klockan 4, och uppvisningen börjar inte förens 7. Har lite ont i knät, men jag ska fortfarande vara med. Tror bara att jag kommer se ut som en bajsnödig kossa, fats jag inte är bajsnödig dåee ;) Min familj kommer ju och tittar och sen så åker jag hem med dom (såklart) och då så tar vi kanske med oss hämtmat, annars så blir dte hämtmat imorrn istället, för mamma har lovat mig att vi så äta från nån typ thai grejj ;) Sen så blir dte typ TV:n med resten av familjen, och myskväll med chips eller nåt sånt.

Najj nu så måste jag sluta skriva detta, men jag tror jag slänger in ett inlägg innan jag drar till dansen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0