Sådan dotter, sådan mamma ^^

Heejj :)
Nu så bloggar jag från mammas data igen, äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälskar hennes knappar.
Ska snart ta upp DS:et och spela lite, det var ganska länge sen.
Min brorsa spelar fotbolls match, och pappa cochar, så vi fixar rummen när dom är tillbaka. Vi ska mååla sen och det är ku, för jag får använda en ruulig roller typ ^^
Idag har jag Failat ganska mycket, först så spillde jag ut oboy, sen så råkade jag slå till oboyvisp ställningen, som ramla ner, och sen så hade jag inte stäng till kylskåpsdörren så den åkte upp. Och precis när jag  torkat upp all oboy, så spiller mamma ut sin juice över bordet, lite av golvet och över min Julia tidning. Men mamma sa att om jag ville så skulle hon köpa en ny (jag prenumererar, men det finns ju att köpa i affären)



Och eftersom mamma inte har några bilder på sin data, så blir det en arkivbild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0