Reeklaam på tv

Fan, är på sjukt dåligt humör, så nejj efter detta inlägg så bloggar jag inget mer idag. Tänker sitta och sura, resten av kvällen.
Har inget bättre för mig, en sån j*vla No-lifer som jag är.
Imorrn så ska jag åka och (okejj då, mamma eller pappa får hyra, men jag fljer med9 hyra en skräckfilm. Eller kanske 2 :D Älskar skräckisar, hoppas att dom är så läskiga så att jag skirker och inte kan sova på flera nätter :D

Ska kanske köpa lite kläder oxå, sommarkläder asså.
Dessutom ska mamma och pappa fixa i mitt rum.



Ska kolla om the grudge finns, vet att detta är en bild på 2:an.

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Jag gillar oxå skräckisar, fast inte alla, vissa e tråkga :/



;) <3

2011-04-19 @ 09:16:10
URL: http://helluworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0