Planer och sånt skit

Jag vet att jag inte bloggar så mycket, men dte ör bara för att dte är lov och då har jag ett liv. Ganska skönt faktisktg, jag har mycket planerat. Igår så var jag jju med vican, och sen så kom ju Carina som jag inte heller skrev  ;)
Men restan av planerna ser ut typ såhär:
Tisdag: Typ vara med Carina
Onsdag: Vara med Vican, som kanske sover här
Torsdag: Typ gå på bio med Vican och Malin + åka och köpa skydd till studsmattan
Fredag: Moster kommer på kvällen
Lördag: Gå och shoppa med mamma och moster+ åka till djuraffär och TITTA på kaniner. PÅSKAFTON
Söndag: Inget planerat
Måndag: Kanske vara med någon, inget speciellt planerat.

Sådär är min vecka typ, det kanske blir någon ändring, men dte är så det är just nu i alla fall.
Men jag måste äta frukost oxå, inte gjort det än.

Ussch, mår illa :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0