Pasta, papapapasta..I´m so delicious!

Jag var ju på den där tjejkvällen och vi tittade på skräckkfim och så. Fast vi tittade inte klart på den^^  Imorrn så skulle typ min moster komma, så jag kommer inte att blogga på kvällen.
Jag ska stäa mitt rum och så innan, och hjälpa till att sätta upp studsmattan. Ska baka lite påskgodis (marsipankycklingar), men mamma och pappa ska åka och handla imorrn, så jag följer med dom. Jag gillar att vara med kompisar, men det ska vara lite skönt att få vara en dag utan dom. Förlåt ni av mina kompisar som tog illa upp. Jag älskar er, men ibland så måste nman vara för sig själv, slappa, fixa grejjer och sånt♥
Har sjukt fina vänner iaf!



Guud vad trött jag är. Blev plötsligt bara skittrött.

Puss, bloggar lite på förmiddagen imorrn och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0