Obojj, vilket vakert väder

Jag vet att jag typ inte har bloggat, men jag har faktiskt inte orkat. Jag har inte lika mycket blogglust nu längre.
Idag så har jag i alla fall vart med Alva. Vi kollade lite snabbt på datan, åt våffla , snackade lite, kollade på hennes pyssel grejjer och så, men viktigast av allt: Övade på dansen. Eftersom (jag vett att jag nämnt detta 1000000000000000 gånger) vi har uppvisning på fredag.
Det var fett läskigt, det var poliser på källtorp (okej inte så skitläskigt men aa ni fattar) och typ aressterade någon. Vi såg när poliserna gick iväg med någon, men jag vet inte vem.
Guud, fick ett stort oboy sug, måste nog hämta lite.



Najj nu så ska jag gå coh hämta min oboy. Älskar alla er som fortfarande kollar min blogg, trots att jag uppdaterar/har uppdaterat dåligt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0