Ny deisgn påväg! :)

Vaknade för typ en timme sen, och så råkade jag väcka Vican av att jag gick bort till badrummet. Jag fattar inte varför, men jag vaknar alltid så tidigt :O
Just ni så håller Vican på med en Deisgn till mig :)

Ikväll så ska jag på en tjejkväll hos Elouisa :)
Shit vad mycket smileysar jag an vänder i detta inlägg! :O

Jo juste, innan jag ska iväg till Elouisas tjejkväll så ska jag med mamma och pappa och handla en sån där skyddsgrejj till studsmattan, så att vi kan ta upp den imorrn.
Det är ju långfredag imorgon, så inga affärer är öppna förutom mackar, och där går det ju inte att köpa sånna ;)

Jaja, nu blev detta inlägg lite långt, såå pööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0