I am hungry like the wolfes

Jag måste nog äta frukost snart, är ganska hungrig nu. Vaknade typ vid 10, men jag har inet ätit frukost än. Men när jag gjort det så ska jag nog gå och lägga mig, är inte på så bra humör.
Det är nog egentligen bästa sättet att undvika att skrika eller skälla och så på nån, eftersom man (okej inte jag då, men jag säger inga taskiga saker, snackar typ om grejjer i drömmen och aa) är helt tyst när man sover.

Jag tror jag tar lite rester från gårdagens Thai-mat, vi hämtade ju hem.
Gud, sånna måste jag haa! Helst den valiga med mjölkchoklad i :)

Kommentarer
Postat av: Julia

kopierade angelica bilden från lilla mig? (: <3

2011-04-09 @ 14:07:01
URL: http://meejulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0